tirsdag den 16. december 2008

Status 11:20

Otto sover nu ude i barnevognen efter at have været med i børnehave for at aflevere en helt utroligt stolt storesøster, som viste sin lillebror frem til en horde af glade børn, som alle ville se og meget gerne røre.

Umiddelbare plusser:
  • Anna er i børnehave og her er helt stille. Hun er tydeligvis stolt og glad - så det river i moderens hjerte (må man tude i børnehaven, når man er voksen?).
  • Der er mælk i brysterne, og Otto er vild med det.
  • Der er te og flere afsnit af Desperate Housewives.
  • Jeg er mor til TO BØRN!
Umiddelbare minusser:
  • Der er ikke mere Nutella.
  • Der er mælk i brysterne :-X
  • Babyalarmen er latterlig.
  • Jeg glemte at tage kameraet med hen i børnehaven.

4 kommentarer:

Katrine sagde ...

Det lyder sørme da dejlig fredeligt. Men hvor er manden?

Lisa sagde ...

Han skulle liiige noget på arbejdet :D Nu er han på vej hjem med barnet. Jeg laver ammehule. Den der babyalarm, den er sgu syg :D

Katrine sagde ...

Haha, det er typisk jer. Og ja, hvis det er den babyalarm, vi lånte. Jeg vil godt købe en ny til jer, for muligvis er det os, der har ølagt den.

Hvor virker du i øvrigt bare utroligt overskudsagtig. Respekt! Jeg husker det, som om jeg bare ville ligge og sove i 100 år, dagen efter jeg havde født.

Lisa sagde ...

Jeg ved heller ikke, hvor overskuddet kom fra :D Måske fra lettelsen over, at en fødsel kan gå så "nemt"?! Nu er mælken så til gengæld løbet til, så nu går jeg rundt med de ømmeste pathar! :-X