tirsdag den 17. februar 2009

Vinterferie - dag 6: Udflugt til mostrene i Hjørring

I dag var det Ottos tur til at blive klædt ud. Han var både indianer, brud og postbud. Han så dog ikke lige lykkelig ud hver gang... men som indianer var han kun en smule skeptisk, så det gengiver vi her :) Vi har været på besøg i Hjørring, først hos Betty og så hos Gerda. Hos Betty legede Anna med Simba, og de tre gik også en tur i sneen. Anna er meget gode venner med Simba, og savner allerede den lille snebold. I morgen vender vi snuden hjemad mod Sjælland, og jeg krydser fingre for, at togturen går ligeså nemt som herhen - og så kan jeg jo glæde mig til at komme hjem til min dejlige mand, som i dag har sendt mig blomster, fordi vi har kendt hinanden i otte år :-)


































Ingen kommentarer: