fredag den 24. april 2009

Annas sidste dag i Bækkegården

Så kom dagen. I den sidste uges tid har Anna forberedt sig på i dag, som var hendes sidste dag i børnehaven Bækkegården. Vi har lavet smukke perlearmbånd til de voksne, og Anna lavede spyd med jordbær og druer til uddeling blandt børnene. Et kort øjeblik i morges gik det op for hende, at sidste dag betyder, at hun aldrig mere skal i børnehave, og så blev hun ked af det. Men da vi talte om, at det jo også er begyndelsen på noget nyt, nemlig mini-SFO og skole til august, blev alt godt igen :)

























































3 kommentarer:

Christina sagde ...

Århh, nu fik jeg lige tårer i øjnene... ( Ja, jeg er et sentimentalt ...)

Det er stort.

Lisa sagde ...

He, jeg må indrømme, at jeg også blev en anelse grødet i stemmen, da jeg hentede og skulle sige farvel til de voksne!

Katrine sagde ...

Jeg kommer til at stortude, når vi om et par måneder skal sige farvel til vores elskede vuggestue, hvor vi jo har været faste kunder siden marts 2006.

Og hvor er jeg STOLT over at kende sådan nogle som jer, som også holder fast i, at frugtspyd er en fest, og at der ikke behøver at være slikposer og gejl. Respekt!