onsdag den 29. april 2009

Forårsferie med sommersmag

Så har vi gjort det endnu engang, Otto, Anna og jeg; taget toget til Nordjylland for at holde nogle dages ferie hos bedstemor. Denne gang er anledningen moster Gerdas fødselsdag på lørdag, og så har vi ellers pakket programmet med svømmeture, barselsbesøg i Aalborg osv. Ferien startede ellers en anelse hektisk, da vi tirsdag morgen styrtede rundt i hele huset for at lede efter min pung, som jeg havde forlagt. Næsten en halv times stress og pakken ud og ned for at lede, som heldigvis sluttede, da John fandt pungen efterladt oven på Annas klædeskab. Og så fantastisk en mand har jeg: På trods af stress og løben rundt og leden efter pung, præsterede han at finde sig i min irritation, finde pungen OG slutte af med at rose mig for at have lagt en så tilpas stor margin ind i rejseplanen, at vi snildt nåede bus og tog og det hele!

Anna i tog:



















Otto i tog:














Her er muligvis grunden til finanskrisen: I Annas butik koster en is 25 kroner, og man får 50 kroner tilbage...



















Anna og favoritkatten:




























Snobrød!

Ingen kommentarer: