tirsdag den 13. januar 2009

En lille bitte film med en lille bitte mand...

... der fortæller en lille bitte historie. Han er ellers begyndt at pludre rigtig meget, men hver gang kameraet kommer frem, er han stille!

Vi er stadig oppe fire-fem gang om natten, men jeg præsterer nu at sove, mens jeg sidder op og ammer, det er fantastisk! Om dagen sover Otto gerne seks timer fordelt på to lure i barnevognen udenfor, og så er der jo tid til at slappe af - og hente Anna i børnehaven. I går var hun hjemme hos Otto og mig, og det er hyggeligt, men det er også anstrengende, for der bliver hurtigt "keeedeligt" herhjemme. I morges forlød det dog også, at der er "keeedeligt" i børnehaven, så det ser ud til at være pest eller kolera ;-) I dag hentede vi Anna tidligt, og efter et bad og et par chokoladekiks sidder Anna nu i sofaen og ser træt ud. Alt ialt går det meget stille og roligt, og jeg nyder at kysse på den lille Otto, hver gang han er vågen! Her kommer han, dagens stjerne:


4 kommentarer:

Snudelpuss sagde ...

Det var en god historie! Jeg gad godt snart at møde Otto, hvis han har tid. Og hans mor har.

Lisa sagde ...

Det kan du dælme tro, vi har! Det må vi finde ud af :)

Snudelpuss sagde ...

Ja lad os det!

Nathalie Krogh sagde ...

Tiffannie og mig var lige inde og lure lille mand Otto.
Han er altså bare for nuttet og vi glæder os til at se ham og nusse pusse ham hi hi
Hils Anna fra os.
Knus Nat og Tiff