tirsdag den 20. januar 2009

Røde kinder ved fjorden

Otto og jeg gik en tur ved Roskilde Fjord i Frederikssund. Jeg fik røde kinder af den kolde vind, men solen skinnede, og det var rigtig dejligt vejr til en gåtur. Jeg havde glemt, at barsel også er timer, der går, uden at man taler med andre mennesker. Måske er det derfor, at jeg bliver helt træt og ør i hovedet af bare at hente Anna i børnehaven?! Hun snakker nemlig med garanti uafbrudt hele vejen hjem. Og hver dag finder hun nye pinde, som hun skal have med hjem til samlingen. I dag fandt hun et stykke plastik, som hun straks så som en ski - "Den skal jeg have med, næste gang vi skal til Norge, mor", sagde hun. Vel hjemme igen måtte hun dog konstatere, at det er svært at få en ski på med tape...

Otto og mor i solen ved fjorden














Den usynlige bro














Annas ski

Ingen kommentarer: