onsdag den 22. juli 2009

Rugbrød?!

Otto har været en anelse utidig det sidste længere stykke tid. Så var der feber, så var der mange nye tænder, så var der snot, så var der mærkeligt udslæt. Nu ser det dog ud til, at det meste er på retur, men han er stadig ikke vild med at sove om natten. Der er maaaange amninger, og jeg spekulerer nu lidt på, om han simpelthen bare er sulten? Får den knægt ikke nok mad om dagen? Det kunne godt se sådan ud. For et par timer siden spiste vi frokost, og ligesom de sidste dage spiser han en smule grød og bliver så ulykkelig. Denne gang fik han avocado til og det gled lidt bedre ned - især hvis jeg ikke mosede det for meget. "Faen heller," tænkte jeg, og så skar jeg avocado, tomat uden skræl og et kogt æg i små stykker og gav ham noget af det. Og SÅ spiste han. Gumlede maden rundt i munden, sagde "mmmm" og ville have mere. Jeg prøvede også med et par bitte små bidder af mit rugbrød, og det var også sagen. Måske har knægten bare travlt og er færdig med grød? Er det virkelig bare det? Altså han skal selvfølgelig også bruge de der seks (!) tænder, han efterhånden har. Tænk, hvis jeg fik lov at sove mere end en times tid ad gangen i nat...

2 kommentarer:

Katrine sagde ...

Nogle børn springer jo søbemaden over og vil hellere have mad i stykker, som de kan gnave af. Det er der vist ikke noget i vejen for at give dem.

Sejt, Otto! Huuuuu!

Lisa sagde ...

Han skal bare ÆDE noget gnavemad, så vi kan skære ned på de der 8-10 amninger i døgnet... zzzz